^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Nedgrävd under täcket......

Kategori: Allmänt

Idag är en dag som jag bara vill ska gå över snabbt  !!

PMS, rastlös, frustrerad, mensvärk, ont i foten och alldeles alldeles TOKIG  !!  
Det konstigaste är att värktabletterna inte hjälper mot vare sig mensvärk eller foten idag.. 
Bör nog DEFINITIVT prova Femal Balans som finns på apoteket. Ska tydligen funka bra mot PMS har jag hört från flera håll... 

Så om jag råkat fräsa, vara sur eller allmänt grinig mot någon av er som läser detta, så vill jag bara be så mycket om ursäkt  !!!!   Inte min mening =(  

Dock så har jag fått reda på min nya lön som blev något bättre än jag vågat hoppas på, så det innebär ett litet plus bland alla för dagen minus  =)

Nu ska jag gräva ner mig under täcket framför Tv:n och äta en massa godis (som mannen snäll vart iväg och köpt)....   Löser säkert inga problem för min del, men sockret kanske höjer endorfinet och min blodsockerhalt i allafall  ;)


Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: