^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Fredag....

Kategori: Allmänt

Ringde nyss jobbet och berättade att jag inte kommer i natt! Har fullt upp med att fokusera på att hålla mig över vattenytan och vara hos pappa så mycket vi orkar, så att ta hand om psykpatienter är nog ingen större hit !!  =)

Har dock lyckats få ihop några timmars sömn inatt vilket  är mycket skönt !!

Ska försöka göra dagen så "normal" som möjlig med allt vad det innebär (handling, ärenden, shopping & hämtningar). För att sedan avsluta dagen med soffmys, familjemys, massa godis, film & Idol 2010,

Ska även under dagen hälsa på pappa och hoppas att han är lite mer vaken... det känns just nu ganska tungt att träffa honom eftersom jag inte vet hur mycket han vet själv. Vill inte stressa upp honom heller med att stå och gråta vid hans sida....

Mitt i allt kaos kan jag bli riktigt jävla fucking irriterad på alla som gnäller på ( i mina ögon) värdsliga saker...  Vissa av dem känns rent av respektlöst eftersom personerna i fråga vet om vår situation !!!  Kanske inte riktigt läge att rikta gnäll om exempelvis väder riktat till mig....  Jag vet att livet stannar inte på samma sätt som hos oss bara för att min pappa och svärfar är sjuka. Men men men.....


Nästa uppdrag blir att hälla i sig några muggar kaffe för att försöka kicka igång kroppen inför dagens olika äventyr !!


Älskar er båda, pappa & svärfar


Ha en go dag alla där ute och lova att vara rädda om er..  KÖR FÖRSIKTIGT och allt sånt-







Kommentarer


Kommentera inlägget här: