^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

100 % RASTLÖS !!

Kategori: Allmänt

Shit vad rastlös jag är...  Kan typ inte göra något !!!
Är inte bra på att vara tålmodig heller...  *suck*  Blir bara frustrerad =(
Kan inte köra bil, kan inte träna, kan inte gå ut och gå.. Kan knappt städs huset ordentligt.
Ni som känner mig vet att jag inte är bra på att inte göra saker, så detta är verkligen en prövning i stora mått för min del......    !!!   

Tårarna har till och med varit nära idag =´(
Kan typ inte göra nåt mer än kolla film, tv o göra stillasittandes sysslor...


Ska i ren frustration slå in ett gäng julklappar just för att jag måste få nåt att göra..

Nåt positivt är iallafall att jag klarat mig nästan helt utan kryckor, hoppas det håller i sig !!!



Jag vet...  det var ett j-vla gnäll på mig idag !!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: