^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Oj....

Kategori: Allmänt

Vilken flax jag hade idag på morgonen när jag helt plötsligt fick ett ryck att kolla när handledning nr 3 skulle vara inskickad....  I MORGON BITTI KL 9:00  !!!!  Wow...  det kände ja mig inte alls redo för.. Men bara att hugga tag i skiten (ja så känns de nu faktiskt, inge kul längre) Så har suttit ett antal timmar nu ikväll och under dagen på praktiken för att få ner tillräckligt många ord, så jag har nåt att visa upp nästa vecka. För handledning, de behöver jag garanterat för mitt mastodont arbete....  *suck*
Vad säger man liksom..  typ... Oj !!!

Men nu har jag iallafall skickat iväg en 3/4 delars klar utvärderingsrapport och hoppas att den inte ser alltför tokig ut i Mr rektors ögon....  :S

Hade en ganska givande dag på praktiken idag då jag faktikst fick jobba några timmar, hjälpte till att fixa i ordning alla ustkick inför kommande AU  (arbetsutskott) och när det är helgdag så blir ju allt extra brådis av någon konstig anledning....  Men vi blev klara, tog sin lilla tid med att få ner 160 papper per kuvert till över 2o personer..  Men Mr Jusrist och jag grejjade det galant, eftersom vi hjälpte den stackars arkivarien/kommunssekretrarn...  Skönt att va på ett ställe där man hjälper varandra över gränserna, kanske inte på varje ställe som juristen hjälper till att vika papper och plocka iordning underlag och dyl...  Så lite kul var det allt  =)

Funderar på att slänga mig i soffan och glo på tv en stund...  Känns inte som någon ide att påbörja något nytt plugg så här sent på kvällskvisten..  Det får bli morgondagens projekt istället !!
Kaffet puttrar tacksamt ute i köket... så det känns som  en soft forstatt kväll  =)


Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: