^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Nästan snart helg igen =)

Kategori: Allmänt

Nu har halva arbetsveckan gått nästintill exakt =)  Skönt med helg igen.. Denna veckan är maffig men värdfefull och väl inplanerad i kalendern.. Hade jag inte haft min kalender nu så hade jag nog blivit totalt borttappad  !!  Trodde aldrig att en kalender skulle styra mitt vardagsliv på det sättet som det har gjort den senaste tiden, men bara att gilla läget !

Utanför kontorsfönstret ser det nästan sommarlikt ut, men värmen lyser nog med sin frånvaro. Blev hel aff när jag upptäckte att det snöade igår och minusgrader som blev fönsterskrap på bilen som följd... *suck*

I dag är jag i Alingsås och praktiserar och har en "vanlig" praktik där jag är med och ser va de pysslar med...  Har suttit ett par timmar med arkivarien bland annat...


Längtar tills en ledig dag där jag kan göra vad jag vill...  !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: