^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Låååångdag på Högskolan I Borås !!

Kategori: Allmänt

Ja vissa dagar har man verkligen spenderat på denna skola till sin fullo....  Ingen kan säga något annat !  Men jag antar att livet som student är sådant till viss del... Att man kör många långpass och sliter sig fram till att göra lärare, handledare och framförallt sig själv nöjd innan något anses vara klart  !!
Kom klockan 9 i morses och kommer säkerligen inte vara hemma förrän över 12 timmar senare...  =/ Men jag älskar ju iofs att ha saker att göra och att känna mig nyttig så det är lite dubbelt det där..

Har i vilket fall som helst haft en handledning av dagens totalt två.. Och den gick nog ganska bra tror jag... Håller fortfarande på att smälta in och försöka lista ut vad som jag egentligen skulle göra helst....Mr Rektor kan vara lite svår att läsa mellan raderna ibland och tydlighet är nog tyvärr inte den starkaste sidan. Men han e grymt bra ändå  !! Skulle nog kunna tänka mig han som handledare inför kommande C uppsats !

Shiiit vad jag vill ha ett stort saldo på kontot just nu...  är även hungrig men förbannat trött på cafeterians mackor och orkar INTE dra mig in åt stan ...  Framförallt är jag förbannat frustrerad just nu !!!   *suck*


Snart dags för lite förberedelse inför handledning nummer två där projektlednings projketet ska kontrolleras...  Bäst att vara föreberedd med några frågor  i allafall...  =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: