^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Kort dag...

Kategori: Allmänt

Idag kommer jag banne mig att ta en kort praktikdag och fokusera på att plugga hemma istället, sen är jag grymt sugen att hämta och fixa tiill det med den nya altanmattan som jag ska hämta på väg hem...  Hur nu det ska gå ??  Den är nämligen 3X 3 meter....   OOOpppss...  =)  Men skitsnyggt kommer det bli. Sen bara inoljning av träutemöblerna kvar och lite blommor som skall planetars men det får vänta tills helgen.  Sen kommer det bli kanonbra tror jag...  !!!!

Det blev ingen bikini köpt i helgen, däremot så råkade det shoppas 1 par jeansshorts av slitningskaraktär, 1 par caprijeans i fluffmodell och 1 par jeansleggins.....  Oj så det kan bli...  ;-)  Farligt att nätshoppa ibland, men snyggt va det !!

Ser fram emot att shoppa loss ännu mer i shoppingmeckat GEKÅS nästa vecka...  :))))  Övernattningen som medföljer kommer absolut inte kännas fel den heller... Men då måste jag verkligen hitta bikini... 


Wiiii... snart bara 2 veckor kvar tills Turkiet !!  Längtar som bara den....



Trevlig måndag alla läsare... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: