^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Jobbigt.....

Kategori: Allmänt

Just nu befinner jag mig i en jobbig situation som jag delvis skapat själv på grund hur jag är som person och tycker...  Och flera hade säkert tyckt att jag skulle ta mitt förnuft till fånga och tänka om 10 gånger till !!  Men vad gör man om man gjort det och inte hittat sitt såkallade "förnuft" som folk pratar om. Är det inte bäst att följa sitt hjärta då?!?

Jag kan ta att folk kommer med sina moralpredikningar och försöker få mig tänka annorlunda...  En del av dem i ren chock kanske. Men det jag inte kan ta är de som inte kan se till en liten del till mitt bästa i det hela!
Det är skitjobbigt !! 

Jag hyser en enorm vördnad och respekt för alla som är inblandade och menar inte att såra på något sätt alls. Även fast jag vet att jag oundvikligen gör det iallafall.  Kan inte kräva förståelse, förlåtelse eller stöd. Acceptans möjligtvis på sin höjd....  


Hjärtat värker och hjärnan snurrar på högvarv...
Men ibland måste hjärtat tillåtas att styra om inte förnuftet finns... 


Tack för tålamod och att inte ge upp !





Kommentarer


Kommentera inlägget här: