^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Varning för åskoväder... =(

Kategori: Allmänt

Vill inte vill inte vill inte...  Tycker åskan är mycket otrevlig när den kommer på besök, antar att det beror på att jag som barn blev skrämd av min älskade mormor som var ännu mer rädd än vad jag blev. Man fick inte sitta vad som helst i huset när det åskade, utan enbart i rum som inte hade några eluttag. Hon berättade gärna oxå om tillfällen då såkallade "eldbollar" kommit rullandes mellan eluttagen :-/
Så jag hoppas innerligt att det INTE kommer någon åska..  

Känner mig ungefär som igår, men ska försöka rycka upp mig och åka in för att påskhandla med mamma. Har inte så stort val egentligen, mannen hinner inte och i morgon börjar ju påsken..


Känner mig lte aningens stressad och irriterad över att jag inte kunde vara med på Introföreläsningen på nya kursen igår, för just nu när jag tittar på dokumenten som lagst upp fattar jag inte så mycket. Men det löser sig säkert på nåt sätt.. 


Ska försöka få i mig lite frukost nu




Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: