^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Våren känns på G =)

Kategori: Allmänt

Tittar ut genom fönstret och de känns som om våren är på ingång !
Äntligen klar med artikeluppgiften, iallafall den första av tre =)
Fick ett glädjande besked för en stund sen, nämligen att jag kan lägga ytterligare i st VG i betygkontot =D  Wiii va gött !!!

Längtar tills nästa helg då jag och ena dottern ska åka ner till Skåne och besöka goa vänner..... ska bli så kul !!!

Ska strax försöka snygga till mig för att åka in på kvällsföreläsningen som inte slutar förrän kl 21...  I morgon är det dax för utbildningsråd och jag känner mig lite frågande över vad min roll i detta är egentligen ??!!  Men det ger väl med sig när man väl sitter där... En kul och nyttigerfarenhet blir det nog iallafall...

VG VG VG VG VG..... Tjohooooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: