^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Utbrottsfria mornar X 2

Kategori: Allmänt

Ja det känns nästan helt otroligt !  Två mornar i rad har lillskruttan gått till dagis som en skinande sol utan att få ett enda utbrott =)  Annars präglas mornarna av gnäll, gap, skrik om det mesta här hemma innan vi går till dagis.  Och hon har till och med svarat med ett leende när dagis fröknarna hälsat gomorron de senaste dagarna =))  Hmm...  känner inte riktigt igen min egen dotter just nu. men njuter av det i fulla drag.
Vet inte hur många gånger man undrat mitt i alla dessa trotsiga utbrott om det finns bytesrätt på barn....  ??!! Men genast sekunden efter ta tillbaka det med dåligt samvete eftersom barnen är det bästa jag har i mitt liv..  Men med en viss irritation på dessa trotsåldrar :-/

Idag är det en fullspäckad dag som består av följande:
Städ & tvätt
Läsplugg inför föreläsningen senare idag
Föreläsning 1 till kl 16
Presentinköp
Föreläsning 2 till kl 21


Kommer antagligen stupa i säng när jag väl kommer hem igen !!


Ha en go dag 


kram


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: