^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Onödigaste gårdagen på länge !!

Kategori: Allmänt

På väg in  till skolan i går så blev ja typ nerprejjad vägen av plogtraktorn, samma gubbe som plogar här hemma på gatan. En konstig typ !!  Han ser vad som händer med fortsätter bara köra, och där står jag vackert (NOT) med halva bilen fastkörd i diket...  *suck*  Som tur är finns det trevliga och snälla människor som stannande en av dem blev irriterad på ploggubben och gasade efter för att tvinga tillbaka honom och dra upp mig...  Och han kom faktikst tillbaka efter en liten stund...  :-P     Jag med mitt temprament förklarade för honom så lugnt jag kunde:     "att hade det inte varit för diig som bilen sitter där den sitter så hade jag frågat om d ville ha pengar som tack för hjälpen, men det tänker jag inte göra nu"   Varpå han svarar:    " Nädå det behövs inte "   =)

Väl i skolan som skulle innebära föreläsning i tre timmar, varade bara ungefär hälften av den tiden. Och innehålet var till 99% helt ovesäntligt, kursutfyllnad !!!!!!!   Detta ledde i sin tur att väntan till nästa föreläsning skulle vara i 3 timmar, men det orkade jag inte, så jag drog mig hemåt...  




Kommentarer


Kommentera inlägget här: