^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Nerbäddad i soffan...

Kategori: Allmänt

Dagen skulle egentligen bestå av introföreläsning & röj i trädgården.. Men istället orkar kroppen inte längre än till soffan =(  Typiskt..  Huvudet känns som bly, kroppen värker, febern vill inte ge med sig  och halsen känns som taggtråd..
Hade sett fram emot en ny kurs och kunna röja i trädgården i strålande solsken..

Blir vansinnigt trött på föräldrar som håller sina barn bakom ryggen och inte tar tag i problemen, eller inte orkar ta tag i problemen och istället låtsas att de inte finns  !!! 
Det minsta man kan begära när barnen är över en viss ålder är att ett barn säger tack när de får något eller häsar !!!  Hur f-n kan man hela tiden tro att ens barn är bättre än alla andras och aldrig gör fel.. GRRR  !!
Jag älskar mina ungar över allt annat, men jag tror absolut inte att de är bättre än alla andras och om de inte sköter sig så får de veta det, förutsatt att jag vet om det.

Jag och mannen satt och tittade utlandsresor inför nästa höst när han fyller 35, tanken är att hela familjen ska åka iväg en vecka. Vi hittade ett jättefint och prisvänligt hotell med all inclusive både i Turkiet och i Grekland =)  Ska bli skönt att åka iväg alla !! 

Idag kommer nästäldsta dottern få en riktigt överaskning när pappa kommer hem..  Nämligen en cykel =)
Hon har inte en aning och de kommer bli så kul att se hennes reaktion !!! 

Nu blir det kurering & förhoppning om nåt bra på Tv:n



Kram







Kommentarer


Kommentera inlägget här: