^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

J-vla terrornummer !!

Kategori: Allmänt

Vaknade i morses av att samma förbannade nummer ringde nämligen 0740-940000 !!  Nu har de ringt i tre omgångar sedan torsdags förra veckan, blir galen, de slutar aldrig !!  I dag började de ringa kl 06:10 och slutade inte förrän 19 gånger senare !!!    HATAR SÅNT
När jag ringde vår hemtelefon leverantör så skulle det kosta 500 kr per nummer för att ta reda på vilka dessa var..  Ehhh !!  Och det gick absolut inte att spärra ett nummer, hur puckat är inte det då??!! 
Så jag googlade mig fram och till slut hittade jag att fler människor blivit drabbade av samma nummer på samma sätt. Och att en okänd växel väljer ut nummer där hemtelefonerna kan skicka sms (hur nu de kans e det) Allt går ut på att terra folk så att de ringer upp numret och det är då pengarna kommer in i bilden, ringer  man upp kostar det per sekund !!!!  SHIT

Efter ett par muggar kaffe och röj i köket har jag lugnat ner mig igen  ;-)

Så nu blir det ett sista ryck med pluggeriet, ska få till referenserna och källhänvisning i texten.
Sedan bär det av till Utbildningsråd!!
Hoppas bara att alla ungarna kan vara såpass tysta så pappan som jobbat natt kan sova !!!  Idag är 3 av 4 barn hemma och sjuka...

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: