^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Första kunden ever... =)

Kategori: Allmänt

I dag hände nåt ganska kul =)

När jag var yngre bodde jag ca 3 år i Glimåkra (nordöstra skåne) eftersom jag gick på en folkhögskola där.
Det var tre nyttiga år som bland annat resulterade i min äldsta dotter och flera vänner för livet =)
På denna skola så hade det bland annat funnits en hockeylinje tidigare och inte helt osökt så fanns det en hockeyklubb i byn. Å dessa hockeykillar var mycket eftertraktade och således hur hotta som helst=)
En av dessa hotta grabbar umgicks jag lite med... (hrm!!)   ;-)
Denna man (typ 12 år senare) stöter jag på via Facebook och det visar sig att han driver en barnklädesaffär...  Inte nog med det...  Just idag så snubblar jag in på en webshops sida vars namn låter mycket bekant..  Efter att ha kollat runt och hittat två plagg till ungarna som ja tyckte om så slog det mig....  !! 
Och inte nog med det jag blev första kunden ever för den hade öppnats upp typ idag.. Ascoolt !! 
Slapp betala frakten och kläderna skickas redan i morgon, så snällt...  =) 

Gå gärna in och kolla finns kläder från bland annat Mexx och Name it  =)

www.belsebubbarnklader.se


Ha det gott

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: