^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

En trevlig helg

Kategori: Allmänt

Har haft en mycket trevlig helg i Skåne =) 
Dock började inte helgen alltför bra då tåget vi skulle tagit från början var inställlt. Sj hade haft den idiotiska förmågan att inte höra av sig som de skulle enligt dess egen policy. Grrr....
Så det hela slutade med 500 kr i en extrabiljetter som redan var betalda !!

På fredagskvällen hade värdfolket bjudit in ytterligare vänner som är supertrevliga, så vi satt och "tjöta" spelade kort och drack alldeles för stor halt av alkohol, vilket jag skulle få betala dyrt dagen efter... Uähhh !!
Halva lördagen tillbringades på Centersyd shoppandes....  =) Sedan var det lite frisörsjobb och tv tittande på kvällen, sen huxflux var helgen över kändes det som.
Men kommer tillbaka redan om en månad =)


I dag har jag försökt att plugga in mig på den sista artikeln vi har, känns lite stressat att jag missade fredagens seminarie och tillika information om artikeln vi har nu....  Hoppas att ja slinker igenom systemet och slipper seminariebehandla som rest.  Usch... detta var första och sista gången jag missade en eximination !!!!!
Har dock gjort nästan hälften av uppgiften....  (hoppas jag)

Ska strax försöka få något vettigt gjort av hushållskaraktär oxå, borde verkligen ta mig ett röj i köket, vardagsrummet och hallen!!!   Sedan blir det belöning i form av film och nåt gott till...  =D



Ha det bra alla läsare


Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: