^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Tebax igen !!

Kategori: Allmänt

Tillbaka i bloggvärlden efter några veckors paus  !!

Kan numera titulera mig själv som högskole eximinerad administratör i offentlig verksamhet  !!  =D
Känns hur skönt som helst att alla kurser är avklarade, ja en väntas svar på iofs. Men den tillhörde inte programmet, utan är extrakurs.

Turkietresan blev hur bra som helst, underbart väder, go öl, trevliga människor och värme  =))  Den blev faktiskt såpass bra att jag ska åka tillbaka första veckan i september  !!!  Längtar som bara den...
Alanya here we come again... liksom !!  Galna svenska turister..  hahah


Har börjat jobba igen oxå, känns sådär lagom kul. Speciellt eftersom bästa nattsyrran är sjukskriven helt och en av de bästa kollegorna ska sluta efter sommaren och en annan funderar allvarligt på det...  *suck*  Funderar därför allvarligt på att själv säga upp mig..  Dra till Norge och jobba någon helg i månaden  !!! 
Kräks på hur det fungerar på avdelningen..  Som chef MÅSTE man kunna leda och inte bara vara maktkåt !!  Kanske skulle skicka den omtalade  till ledningkursen på högskolan .. hahahha  (ja vet ibland är ja på gränsen elak ) 
Blev tokarg när jag såg att den semestern som jag sökt inte registrerats, jag kommer totalvägra jobba de få nätter som det rör sig om !!! 


Nu ska jag fortsätta min städ och fix dag här hemma...  Försöka få i mig lite frukost oxå !!!

Ha en underbar solig dag..  !!


Ps  Tack alla som har stöttat mig den senaste tiden, ni vet vilka ni är !!    Ds


Kommentarer

  • Marina säger:

    kul att du är tillbaka här o skriver! Och skönt att resan var lyckad. Hoppas att M känner sig piggare. Kram i massor till er

    2010-06-21 | 20:05:16

Kommentera inlägget här: