^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

S E M E S T E R !! (förhoppningsvis)

Kategori: Allmänt

Hoppas hoppas hoppas....  att gudarna, högre makterna, semesterlagen, ödet, chefen och allt annat är på min sida  !!  Nämligen att jag får mina fjuttiga två nätters semsester till veckan!!  Annars komme rjag alltså inte ha en enda semsetervecka på hela året... Känn på den lixom...  !! Hur roligt och nice är det  ??


I morgon kommer det finfrämmat från Kävlinge, ska bli roligt att träffas !!! 
Det blir nog en riktig bra vecka med flera äventyr!


Nu ska jag fortsätta att nästan "tvångsmässigt"  ;-)  kolla på fjärde säsongen av  "2½ men" !!  Blir nog ett glas vin till eller två...  =)))


Är astrött men inte på det sättet att man kan gå och lägga sig och sova...   ni nattarbetare fattar nog vad jag menar. Typ en arbetskada när klockan  slagit över den tiden som man börjar jobba vanligtvis....    *suck*



Puss och kram på er  =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: