^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Action i byn....

Kategori: Allmänt

När vi gick till dagis tidigare i morse så sa helt plötsligt sonen som fyller 6 år om ca en månad...   "Mamma när jag börjar på fritids så kommer jag sakna en del av småungarna "   Ibland är ett års åldersskillnad megastort  ;-)

Är supertrött idag oxå.  känner mig lite off och låg!  Vet inte varför ?!? Krävs massa kaffe för att sparka igång den snart 31 åriga kroppen.....   !!??  Men idag känner jag mig mer som 51 faktiskt !!!

De senaste dygnen har det varit värsta liveaction rullen här i lilla Töllsjö...  I söndags var det en puckad man i 60- års åldern  (No names) som körde runt på bland annat 2 småttingar i båt på Töllsjön, utan flyt väst enligt rykten. Båten kantrade och småttingarna hamnade under båten i vattnet....  Satt på första parkett (hos mamma o pappa mitt emot vägen ner till sjön) och såg den ena räddningsbilen efter den andre åka förbi...  2 ambulanser, 2 brandbilar, räddningsledare, dykarbil, polis och civilpolis som btw körde som en jävla galning utan blåljus .. AJJABAJJA  !! 
Men alla klarade sig som tur va.
I går hade vi 2 inbrottstjuvar som sökte skydd efter att ha blivit påkomna i grannbyn mitt i fullfärd att göra inbrott i en villa...  Poliser överallt och helikopter som snurrade halva dagen..  En av klumpedunsarna fick de tag på i skogspartiet bortanför vårt villaområde.. Vet ej om den andre klarat sig ännu, men en sak är säkert : vi låste extra noga i gårkväll när vi gick och lade oss, och inga fönster öppna här inte  !!
Inte illa att Töllsjö har hamnat på kartan två dagar i rad...  undrar vad som händer härnäst  !!??? 

Kände mig nöjd efter gårdagens träning...  I morgon är det dags igen  =)))   Ska bränna fett & kalorier så in i h-vete!!

Undrar vad man ska hitta på idag tro...  


Bye bye
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: