^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Trögt

Kategori: Allmänt

Känns som om det mesta går ganska trögt nu. Har en trög förkylning som bara håller i sig och varken blir bättre eller sämre, men däremot blir jag förbannat trött. brukar ALDRIG vara de som somnar mitt på dagen, men igår hände det två gånger... usch usch

Lika trögt går det med pluggeriet, jag har nog gjort det som skall göras, men känns som om jag skulle kunnat fixa till det lite bättre. Men har bara orkat md det nödvändigast. Och de som känen rmig vet att jag hatar när saker bara blir allra nödvändigast gjorda... Jag vbll göra saker ordentligt !!

I natt kom det ytterligare 1 dm snö och det är ca -10 grader, undrar vad detta ska sluta??!! Och det har inte slutat snöa än heller. Helt ärligt kommer jag inte ihåg att dte har varit så här mycket snö så länge nån gång under mitt liv...

Har idag varit rökfri ca 1½ vecka -nyårsafton, och det känns riktigt bra =) Lättare än jag trodde!


Ha en bra dag alla...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: