^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Sol underbara sol =)

Kategori: Allmänt

Äntligen lite ljus =)  Solen har tittat fram hela dagen och det var till och med så bra att jag frivilligt gick ut för att skotta bort all snö på uppfarten  =)))
För snö är det inte ont om...


Fick äntligen min Voddler invite...  tjohhoo!!  Så smidigt, men utbudet var väl inte det mest hottaste, men funkar i brist på annat.
Såg den nya Wallander filmen igår kväll "Dödsängeln" och den var riktigt bra...  En av de bättre faktikst!

Ska strax dra igång evckans storstäd och har kommit på mig själv att tänka det mesta i projekt, så även storstädningarna på torsdagar. Kan kanske ha nåt att göra med kursen jag läser kanske...  Hmm...  föreläsaren har satt griller i huvudet på mig!!   :D


Måste sätta fart att plugga lite Igrafer oxå, har inte varit så aktiv med  det idag som jag önskade..  Men jag har några dagar på mig som tur är..  =)  


Ser fram emot ett kommande nystädat hem och en lugn kväll =)


I morron blir det shopping och lunch med Lotta och Ann- Sofie...  NICE !!

Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: