^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Slut på pellets... kul i -10 grader

Kategori: Allmänt

Såå typiskt, givetvis så tar pelletsen slut in i det sista, kunde inte den vänta med att ta slut några timmar till så den  nya kunde komma  ??!!  Nä den ska verkligen ta slut så att hela huset blir nedkylt och elementen måste luftas....   GRRRRRR  !!!!!!  så nu hoppas jag verklige att leverantören kommer när han sa att han skulle..
Precis som man inte frös tillräckligt innan.
Men man får ju ha nödlösningar, så just nu är både bastun och ugnen på, för att få lite värme iaf. Och man får väl vara glad att det bara är -10 grader och inte -22 som det var häromdagen... 


Har nog sveriges mest segdragna förkylningen, går aldrig över! Är sååå trött!! Har ingen feber längre som tur är, tror jag inte iallafall. Och det är alltid nåt ju  =) Men huvudet känns som om det ska sprängas och lungorna värker av allt hostande... Nån som vill byta.. ??!!  Dags att uppsöka doktor snart tror jag...

Har precis konstaterat att mitt och darlings sovrum är nästan klart, det är bara taket som skall målas och en skjutdörr som skall upp  =)  Ja och så ska det bestämmas om vi ska ha en insats i spisen eller bara galler ??!!
Blev supernöjd med ommöbleringen...  =D  

FIXA MED HUSET 2010

* Altan på baksidan
* Så gräs på framsidan
* Måla eller tapetsera Gabbes rum
* Laga garagetaket
* Röja garaget
* Sätta häck mot en av grannarna
* Nya dörrrar på entreplan 


Och i morron börjas det med att röjja ur det sista i garaget så att faktiskt en av bilarna får plats iaf...  =)
Fattar inte hur man kan samla på sig så mycket skit  !!!???  

 

Ska lägga mig i soffan med mina dubbla täcken och vänta på att pelletsgubben kommer..  




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: