^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Praktikmötet

Kategori: Allmänt

Ja det gick bra..  helt otroligt bra faktiskt för att vara mig !!
Fick praktikplatsen på kommunkontoret i Alingsås, där jag kommer få varierande arbetsuppgifter =) 
Ett riktigt stort plus i kanten är det egna kontoret som jag kommer få husera i under de månader jag ska vara där...  WOW !!
Alla verkade verkligen vara supertrevliga och gulliga....  =D

Längtar tills jag kan hugga tänderna i lite praktiskt jobb och inte bara plugga, få det teoretiska kopplat till verkligheten så som den ser ut, det ska bli NICE !!!



Kommer för övrigt bli en kall kväll och natt efterom den förbannade sabla pelletsbrännaren har strulat igen, denna gången värre än värst, den brände sönder plastledningen som suger upp pelletsen och tar in den i pannan...   GRRR!!!   Förbannade skit, saken blir ju inte bättre av att reparatörsgubben inte kan komma förrän kl 8 i morron bitti....   SUCK !!!


Nu måste det pluggas innan barnen börjar droppa in...






Kommentarer


Kommentera inlägget här: