^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lördag

Kategori: Allmänt

Känner att jag har hittat min absoluta favoritplats här hemma i huset, nämligen i världens skönaste fåtölj framför öppna spisen i sovrummet  =)  Lagom bekväm för att läsa, plugga med laptopen och att bara njuta av eldens knaster. Nu när de senasta dagarna har präglats av sträng kyla så har den varit än mer populär =) 

Känner att jag är På G igen och ganska ok, SKÖNT !!   Har inte råd eller tid att stanna hemma mer, ligger tillräckligt efter med workshops och uppgifter redan :(  Man tror man har det fixat, men så blir man lika förvånad varje gång....  Men man lär sog något varje gång !!


Ska strax avsluta dagens pluggpass med att skriva ut en hemskt massa papper, om nu inte skrivaren strejkar, får prata snällt med  den, så kanske den gör som jag säger  =) 

Ska sedan dejta hela familjen i soffan där uppe med den nyaste Harry Potter filmen och en massa Pocorn, sodastrem läsk och saft  =) 


I går var stora tjejen på disco fram till halva natten kändes det som, hon var inte hemma förrän strax innan midnatt. Usch... antar att det bara kommer bli senare, senare och slutligen riktigt tidiga mornar hädanefter!!??
Men så länge man inte blundar och vägrar inse de eventuella problem som finns så brukar de mesta fungera, man kan inte utgå från att ens egna barn alltid gör rätt. Man ska acceptera felen och leda dem rätt, men det viktigaste är att ta tag i dem, innan de är försent!!  Japp.. det va dagens ord...  =)



Nu ska jag ha kväll...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: