^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Göta Kanal på schemat... !!!

Kategori: Allmänt

Skulle vilja åka utomlands snart igen, till något varmt land med bara massa sol och bad  =)  Hoppas verkligen det blir av i maj/juni nu så inte skolan sätter några käppar i hjulet.

Lillskruttan mår helt ok som tur är nu..  =)

Har övat in min presentation några gånger, fattar dock fortfrande inte vad som gör att det diffar på 1-1½ minut mellan gångerna...  Hmm..  kan ju inte memorera allt utantill!!  Men snittar ca 8 min iallafall..  Längtar tills torsdag eftermiddag då eximinationen forhoppningsvis är över. 

Längtar INTE till helgen då det blir jobb för min del både fredag natt och lördag natt...  =(  Börjar nog tappa gnistan för mitt jobb och inleder en påbörjan till ett nytt kapitel.

Falskheten som diskuterades i går, följer med mig idag oxå. Rent allmänt är falskhet det svinigaste och jävligaste som finns  i ett beteende hos människan, eftersom just falskhet leder till så många följdbeteenden. 
Rent allmänt bara trött på detta fenomen !! 


Har nog lyckats få sålt "vår" bilbarnstol oxå, inte illa...  De kommer ett par och tittar på den i morron eftermidag. Skönt att bli av med den...    NICE !!


Jag och darling tittade på film innan, därav titeln på inlägget.    Kan varmt rekomendera denna kult triologi...  =)


Nu ska det övas ännu mer, har valt ut min dotter som lämpligt publikoffer. men eftersom det handlar om Facebook så var hon inte sen att tacka ja .... 

Ha en go kväll  alla !!


Kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här: