^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Söndagskväll

Kategori: Allmänt

Inväntar en film som ska bli klar snart hoppas jag, så man kan mysa ner sig under täcket ordentligt och försvinna in i filmens värld  =)  Just denna filmen är efterlängtad oxå, nämligen tredje och sista delen av en viss triologi =)

Har precis ätit mig mätt på GI rätta potatisar (uppvärmda) och darlings köttbullar från gårdagens middag... 
I morgon börjar en helt ny värld för min del...  Kändes som typ sista måltiden eller nåt...  ;-) 
Har bokat in 3 dagar med powerwalk och 2 dagar med hemmaworkout till kommande veckan. Även diverse pulversoppor och proteinrik mat är inköpt....  Känner mig hur taggad som helst just nu !!! SKÖNT

I morgon är det helt plötsligt Mars månad... känns ännu närmre våren =) 

Är förtillfället grymt nojjig för vårt garagetak som läcker in vatten som sjutton just nu, självklart blir det ju ännu mer i tötider !!


Hoppas på barnvakt till helgen så jag och mannen kan ha lite kvalitetstid, vilket säkerligen är ett årsedan sist minst !!  Om man ej räknar in diverse husateraljer som köptes in på sensommaren !! Tydligen enligt vissa så ska man skylla sig själv om man har valt att skaffa fler barn än det svenska genomsnittet på ca 1.8 barn.  Men man undrar ju vad som egentligen är skillnaden ??!!   Jag hoppas i vilket fall som helst att det blir bio och middag på tu man hand oxå för oss..  =)))



Natti natti kära vänner





Kommentarer


Kommentera inlägget här: