^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Söndags morgon

Kategori: Allmänt

Sitter och nuter av en stor mugg kaffe i soffan med tre av barnen som tittar på Disney Channel.. 
Känner mig ganska trött och seg idag, hoppas kaffet hjälper till lite =)


Fredagskvällen blev lyckad för Nathalie som hade 5 av sina kompisar här på tacoskväll, mysiga tjejer allihop. Men jag och de andra  blev dock förvisade ner till källarvåningen...  =D  Men hade det antagligen lugnare där än uppe bland allt stoj och stim som blir av en hel hög 12 och 13 åringar....  !! 

I går kväll var mina föräldrar här på middag och maten blev riktigt lyckad, trots att brandlarmet gick på grund av all rök som blev under tillagningen =D  Det blev grillat kött med potatis, sås, sallad med dressing och efterätten blev päronpaj med vaniljglass... MUMS !!

Igårkväll gick oxå första deltävlinegn av Melodifestivalen som är ett måste här hemma, följer slaviskt alla tävlingar när jag är hemma =)  I går gick det inte som jag vill, tyckte Anders Ekborg och hans pampiga röst skulle gått vidare men han fick inte ens en andra chans. Mycket konstigt tycker jag.. !!??  Men Salem Al Fakir tog sig till final och han var lika bra som hans hår är krulligt...  MYCKET !! 


Dagens mission blir till att försöka få ordning i hemmet med lite av varje och att plugga den förbannade "Konceptuella datamodellen" *suck*  Har ngen lust alls, men allt i livet är ju inte kul har jag hört... 


Ha en skön Söndag..

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: