^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Sjuk helg !

Kategori: Allmänt

I fredags var jag och två goa tjejer på shoppingrunda i Alingsås, hittade dotterns alla presenter så det var en lykad dag, plus lite till såklart. Till lunch så käkade vi thaibuffe på en av stans lunchresturanger och det var SUPERGOTT!  Men det dröjde inte allt för länge efter det som jag kände ett illamående komma krypandes, men jag härdade ut en snabbhandling på Ica maxi och tog mig hem. Väl hemma när jag skulle lägga mig och vila inför jobbnatten så blev jag skitkass på 10 sekunder kändes det som och kräktes i flera omgångar och hade såna magkramper. Trodde ja skulle dö !!! Så det blev inget jobbande vilket kändes riktigt jobbigt !!  Och man kan ju bara gissa med stor säkerhet att det var maten som var orsaken.  Eftersom ingen annan i familjen blivit dålig!

Piggnade till hyffsat på lördags kvällen och lyckades ta mig upp till soffan från sovrummet och titta på Robinsonfinalen.. 

I går så kändes det helt ok, bara lite ont i magen fortfarande. Fixade lite här hemma och pluggade ett par timmar. Fixade även hem en nygammal Tv som skall stå i sovrummet, egentligen var den till sonens rum då hans verkade ha gått sönder, men sen fixade the man den, så vips blev vi med tv i vårt sovrum oxå... NICEE!!  Ska bara fixa en dvd spelare och invänta tvillingboxen från viasat som kommer snart hoppas jag, beställde hem igår. Är förbannat trött på att slåss om en tv :-S

Idag gick upp riktigt tidigt för att hinna med allt innan skolan och tittade ut genom fönstret... 10 jävla cm snö till!!  Blir galen av detta. Men kände ännu mer vilken tur att jag gått upp så pass tidigt så att ja hann skotta ur bilen. Men sen kom äldsta dottern upp med likblekt ansikte, huvudvärk och feber...  typiskt!!  Mest synd om henne såklart, men ville till skolan och jobba med gruppen..  =/  Men men, what to do !!???

I dag börjar min intensiv fas i viktnedgång, vilket reducerar kalorierna till högst 700 på en dag. Beställde en bok på nätet igår med en massa recept på mat, efterrätter och fruktsallader med mindre än 101 kalorier...  låter ju helt superbra, hoppas den kommer mycket snart !!  =D


Ha en go dag i bloggosfären... 

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: