^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Nu är det kvällen...

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och halvkollar på Tv:n.... 
Känner mig lite för rastlös för att sova så det blir nog någon film snart...

Har kommit en bit på väg när det gäller datamodellen, men hade dock önskat att det lossnat ännu mer, kan i allafall nöja mig med att jag läst igenom allt inför morgonkvällens projektledningskurs  =) Inte illa alls !!
Kommer bli en lång dag i morgon..

Funderar på lite renoveringsplaner som jag hoppas ska träda i kraft så snabbt som  möjligt, bland annat klädgarderobens kommande förvandling  och tvättstugans uppfrächning....  Har även kollat runt lite på olika väggdekorer som jag tänkt mig som ett komplement på tråkiga och kala väggar..  =)


Natti natti....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: