^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Jag lättar... =D

Kategori: Allmänt

Ska strax sätta igång med lite hederligt tråkigt hushållsarbete, har ingen lust alls, men det jobbas hela helgen så skönt att bara få det gjort !!

Har nu lyckats gå ner ca 6 kg...  JIPPI !
Men ca 3 kg kvar tills jag är på nivån innan nikotinindraget påbörjades och höstens stillasittande massplugg..
Känns så förbannat bra att kläderna börjar sitta som de gjorde i somras.. Men det finns ju som sagt en hel del massa mer att ta av, närmare bestämt ca 25 kg totalt. Men ett mål i taget !!
Vet inte hur många gånger jag känt mig taggad att gå ner i vikt och gett mig fan på att göra det, men det har på något sätt runnit ur i sanden av olika anledningar. Men denna gången så jävlar !!!   SKA LYCKAS utan att stressa fram en drömvikt...  =)

Om ca en månad bär det av till vännerna i Kävlinge, ska bli så himlans kul, längtar !!  Denna gången blir det jag och Mathilda som åker, men vi tar tåget denna gången =) Skönt att slippa köra... Och faktikst billigare än att köra bilen!!

I dag åker de stora tjejerna på sportlovs äventyr till Värmland, närmare bestämt till min mosters familj, de ska vara borta hela veckan. Kommer nog kännas lite tomt men förhoppningsvis riktigt roligt för dem... 


Nä nu är det dags att snygga till hemmet lite, innan sömn, få iväg stortjejerna och hämtning av småttingarna på dagis =)


Ha en go dag alla läsare (som stadigt ökar)



Kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här: