^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Funderar...

Kategori: Allmänt

När ska himlen ha slut på snö egentligen..  ??!!! Nu har det snöat konstant i två dygn och lite till.....  *suck*
Inte ens barnen tycker det är så värst kul med snön längre... 
det enda jag associerar snö med just nu är SKOTTNING !!  Och eventuellt en liten uns längdskidåkning med tanke på OS medaljerna igår..  Jag stod bokstavligen och skrek framför Tv:n på upploppet och vågade samtidigt knappt titta... =D  jag som svor på att aldrig bli som min mamma när hon metodiskt blundade och höll andan varje gång Stenmark gav sig ut i backen..  =S  Men äpplet faller ju inte så värst långt har jag hört... 


I dag är det tvätt, plugg, skottning såklart, lite planering, installation av stereo och träning som gäller.... 


Ha en skön söndag...

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: