^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Dagens bästa kaffe

Kategori: Allmänt

Sitter i lugnet före stormen så här på morgonen, med stor mugg kaffe. Njutbart =)

Är lite smått orolig för min systerson, som ligger på sjukhus, hoppas han frisknar till snart stackaren =(

Dagens prio 1 mission blir till att försöka få något vettigt gjort i pluggvärlden, svårt när man är låst hemma för tillfället. Och mitt dåliga samvete/ångest börjar göra sig påmind av att jag inte kunnat närvara den senaste veckan.... *suck*   Hatar att känna mig onyttig!  Troligtvis missar jag dagens föreläsning oxå.....  =(

Fick dock positivt och glädjande kommentar igår angående rapporten i "organisation & arbetsmiljö" kursen, där den exinimerande läraren var mycket nöjd med det jag skrivit...  =)))
Skönt att det är avklarat, nu är det bara alla poängen från förra terminen som vägrar komma in...  ganska dåligt faktiskt !!!!

Dagens prio 2 mission blir att veckostäda huset med allt vad det innebär....  Måste handla mat oxå, MÅSTE verkligen detta idag.
Dagen är klappad och klar idag igen, som vanligt. Skönt att inte gå sysslolös..


Fick åter igen ett mejl från Mrs Boss igår där mitt namn tydligen är ändrat till Martina...  Börjar tröttna nu!!



"Made in Sweden" ikväll....  =D




Have a nice day....



kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: