^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Bröt mitt nyårslöfte, känns inte bra !!

Kategori: Allmänt

Ja shit va kasst av mig !!
Igår bröt jag mitt nyårslöfte efter ca 8 veckor...  FAN OXÅ !!
Nej jag rökte inte, utan jag käkade GODIS...  En näve Ahlgrensbilar orginal och ca 1 dl vanligt lösgodis... 
Kände mig fetare än vanligt i natt när jag låg och grubblade och konverserade med mig själv. Det var ingen trevlig känsla, så det blir att fortsätta året med att bekämpa mitt sugarholic beteende !!!!!
Det finns ju så mycket annat gott man kan äta...  =)

Nu vet jag oxå att jag klarar det, 8 veckor utan godis är jag stolt över. Fick bara ett litet återfall hoppas jag....

Nu kommer nästa prövning, ska nämligen på släktkalas om en stund...  Och alla vet vad dessa brukar innehålla  :/
Nu är det inte bara det söta som skall undvikas utan mjölk oxå...  Intressant och se hur detta går !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: