^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

2 mjölkfria veckor & Losec

Kategori: Allmänt

Ja  i går började två veckor utan någon som helst mjölk, alltså inte bara utan lactos eller låglactos !!! Lite omständigt känns det faktiskt !! Anledning är magkatarr och att det i regel enligt doktorn blir avsevärt större problem när man redan tidigare varit lactoskänslig..... 
Egentligen måste jag låta bli kaffet men där går min gräns, måste få lite morgonkaffe annars blir jag helt kocko !!  ;-)
Hejdå goda kryddor, flera muggar kaffe, mjölk och Hej till LOSEC !!!  :-(

Vaknade inatt och hade skitsvårt att somna om.. låg och grubblade en hel del som vanligt när det känns som om man sviker det man ska göra...  Som exempelvis att jag inte jobbat denna helgen, om man bortser från de två timmarna som jag satt och pratade mest skit med mina kollegor innan jag åkte hem igen i värsta födabarnkramperna i magen !!!  :-O  Skitjobbigt att inte göra det man ska !!  Givetvis kom följdgrubblerier på hur mycket pengar som kommer fattas nästa månad...  GHAAAA  !!!!  Hatar sånt här !!



I går fick vi ett ryck och bokade helt oplanerat in 4 nättes semester på Ullareds camping i en av deras stora stugor, hela familjen skall vara med..  Planerna är att vi därifrån efter megashopping ska dra vidare till Funcity...  =) 
Ska bli kul..  =)



Ha en skön Söndag !!


Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här: