^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lämnar 2010 bakom mig !

Kategori: Allmänt

Nu är det endast timmar kvar av året 2010 !! 
Ett år som förflutit som mest turbulent och jobbigt om man ska försöka sammanfatta det.


Pappas försvinnande från jordelivet är självklart den största händelsen med allt vad det innebär, en av de absolut jobbigaste händelserna i mitt liv.
Även svärfars cancerbesked i samma veva har varit tufft att hantera, en panikartad känsla vissa stunder om att en hemsk möjlighet funnits att förlora båda två !!
Orentlig kris i äktenskapet har inte gjort året mer guldkantat och likadant när det gäller en orolig sjukhusvistelse för mannen.
Har även varit tufft i skolan vissa perioder som har resulterat i mitt livs första omtenta och komplettering, tungt att behöva sätta sig in i ämnen igen !

Men året har givetvis inte bara kantats av bekymmer och elände, bland annat så har två turkietresor förgyllt tillvaron rejält. Och att huset snyggats till ytterligare under året har varit en fröjd.
Nya kontakter har skapats och bland annat har en möjligeht att komma till Norge för att jobba har öppnats.
Har även tagit en högskoleexamen och fått titeln Förvaltningsekonom =)




Vill verlkligen tacka alla mina underbara familjemedlemmar och vänner som har stöttat, funnits oh bara varit under året. Älskar er verkligen !!!

Nu ser jag fram emot ett mycket guldkantat 2011 där erfarenheterna från detta året tas med.




Kram & Gott Nytt År på er alla !!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: