^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Vardagen kommer smygandes... SKÖNT !!

Kategori: Allmänt

Rutiner och vardag ska inte underskattas...  !! 
Gud va skönt att kunna ha möjligheten att lämna bort ungarna till en kommunal verksamhet för att leka av sig, äta och ha kul med kompisar och komma hem lagom trötta...  =)))  Så att man som mamma kan plugga eller sova inför jobb normalt igen  !!! 

Känner att det börjar lukta höst ute... mysigt men samtidigt lite vemodigt !! Älskar mysiga höstkvällar med tända ljus, bra bok eller film...  Kunna sitte inne och kura =)

Börjar bli riktigt förbannad och trött på mitt jobb, nu menar jag inte jobbet i sig utan den fanstastiska reducerade informationen man får om saker och ting, som vid detta laget är nere i NOLL ZERO NADA !!
Känner att min irritation pyser ut lite här och var...  och blundar inte att skvatt över att säga vad jag tycker... 
När vissa semestervikarier/ timanställda som är outbildade amatörer som knappt fyllt 20 år ska komma till mig och säga vad jag ska göra eller inte på mitt jobb, där går gränsen rejält !!!!!  Lite F-cking respekt TACK !!
Hade vart mycket trevligt att veta vem man kommer att dela alla jobbnätter med efter 6 september, men som vanligt vet ingen nåt.  Bullshit att vi skulle vara övertaliga, hela avd går ju för 17 runt på timmisar och 240... ghaaa!!!!

Dags att ta ett röj inför att kusin vitamin komme rpå besök med en kompis...  Bör väl vila en stund oxå...  =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: