^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Våga stå för det man säger !!

Kategori: Allmänt

Funderar åter igen hur en del folk agerar, säger och tycker ??!!  Eller är det jag som är ovanligt konstig på något sätt !!???  Toffelkarlar, wannabebruttor, förmer än alla andra idioter & folk som inte vågar fråga utan bara tror kan fett gå bort just nu ??!!  Våga stå för det man gör och säger istället för guds skull !!

Känner mig duktig efter att ha tagit mig igenom världens tvättberg och tillika vikhög på två dagar, jag lovar, det har nog tvättats 10 maskiner de senaste två dagarna och än är det inte riktigt klart. Sängklädsbyten i 6 sängar är ingen höjdare !!!  Har även vårstorstädat klart nästan hela hsuet =)  Bara lite småfix kvar... NICE !!!
Så jag känner mig väl förtjänt av ett glas rött innan maten...  =D

Apropå vin så såg jag på "Efter 10" med Malou i veckan där de tog upp lådvinsalkoholism, jag kan hålla med om att en låda vin som står öppen i kylskåpet kan locka till ett eller ett par glas vin i veckan, men vart går gränsen egentligen. I programmet kändes det lite överdrivet..  Ett glas vin till maten två kvällar i veckan på vardagarna kallar inte jag lådvinsalkohoilist  !!  Är det så, så är jag väl alkoholist då som typ n2 miljoner andra människor i landet...  Sen har inte alla "sin helg" fredag och lördag heller, finsn väl hur många människor som helst som jobbar skift och helger och som har sin helg mitt i veckan, är det fel att supa sig full på en onsdag då om det är ens fredag eller lördag  ????  Tåls att fundera på !!!

 Sitter och väntar på att husbanden ska bli klar med det lilla påskbordet vi ska ha ikväll.. Sedan blir det tv och "Talang 2010" och mys i soffan med hela högen, inklusive våra katter oxå antar jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: