^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Trött men bra dag =)

Kategori: Allmänt

Känner mig ganska trött idag efter en natt av minimal sömn, låg bara och vred och vände på mig större delen av natten. Många tankar och bollar i luften just nu...  Gjorde inte saken bättre att jag vaknade av ett larm när jag väl lyckats slumra till, fryslarmet i köket hade gått då det helt utan anledning varit strömavbrott ett bra tag...  Superkonstigt ! Första tanken var dock att det var billarmet först, så det var ju tur.

Annars känns dagen bra, mycket bra faktiskt !!  Har gjort allt som skall göras, go lunch på bästa fiket i stan (violas)fått trevligt bemötande och allmänt en bra dag helt enkelt.
Men trött och lite ofokuserad dock...  =)


I morgon är det dags för handledning igen i utvärderingsrapporten, och det känns lite nervöst faktiskt. Mest för att han (Mr rektor)kanske inte har köpt mitt tänk eller tycker att jag är helt ute och cyklar i perferin någonstans...
Bara att hålla tummarna....  ;)

Kom på mig själv idag mitt i en diskussion med en högre tjänsteman på kommunen att försvinna bort i egna tankar och svara på något jag inte riktigt hörde fast jag tittade honom rakt i ögonen... mycket märklig känsla !! Men det märktes nog inte så tydligt hopas jag... 



Ska snart bege mig hemåt från kontoret a´la Alingsås och köpa med mig lite uteblommor på vägen hem =)  Här kommer det ändå inte bli så mycket mer gjort idag...  Dock så tar regnet utanför emot att gå hela vägen till bilen...  Men de ju bara vatten... eller...???  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: