^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

@ the office

Kategori: Allmänt

Sitter på "mitt" kontor i Alingsås och känenr mig ganska nöjd öve ratt jag kunna få gjort en hel del med min utvärderingrapport under dagen, men nu känner jag att min fantasi börjar gå på sparlåga.
Det hela blir ju definitivt inte bättre av att man sitter och akn titta ut genom fönstret och se alla vårglada människor käka glass på torget... *suck*

I morgon är det skola vilket känns helt okej så man kan få lite distans till alla nya intryck, inte för att det har hänt så värst mycket här idag, har typ mest suttit och filat på all den informationen jag behöver och framför allt vad jag behöver för att få tag på alla fakta.

Men snart väntas det hemfärd och ytterligare lite senare grillning nr 2 för året  NICE !!  =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: