^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lyxighet kan vara lite udda.....

Kategori: Allmänt

Ja på ett sätt som jag aldrig trodde jag skulle känna  =)  Jag har idag praktiserat första dagen på den administrativa enheten på Alingsås kommun!!  Shit va lyxigt att kunna "jobba" lite. Blev berikad med ett eget kontor med tillhörande dator, egna inloggningsuppgifter, nycklar, kodnycklar och en frihet som innebar att jag kan göra det jag intresserasr mig för och självständigt röra mig i lokalerna.. Drömstart på en antagligen sjukt bra praktik. Men just nu är allting ganska nytt och det är svårt att veta vem som är vem och hur man ska vara.
Var docken  väldigt häftig känsla att få skaka hand med kommundirektören som önskade mig lycka till.... =)))  Alla är så supertrevliga så det nästan känns lite konstigt, men när min utvärdering är klar  kanske de inte gillar mig lika mycket längre.. hahahh  ;-)

I morgon är det dags för nästa praktikplats, nämligen Bollebygds administrativa avdelning på kommunen...  =)
Jag hoppas att den blir lika bra !!

Jag har efter att ha smält in dagens "långmöte" med en av mina praktikhandledare troligtvis bestämt mig för vad jag ska utvärdera, vilket gör det hela en smula mindre stressigt. 
En mycket vettig man med mycka sunda ideer, bara att tacka och ta emot...  =)

Nu blir det lite städ, planering och en vandrande tvättreklam som kommer hit och tvättar vår soffa i 1½ timma med start kl 20... Grrrr va ja ångrar den tiden och att jag vek mig av deras förbannade tjat !!!!!  Jag missar ju både tv & slapp i soffan ikväll...  =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här: