^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lunch på stan kombinerat med lite shopping =)

Kategori: Allmänt

Kom precis tillbaka från lunchen. Hann med att köpa presenter till mina söta systerdöttrar =) Hoppas bara de blir nöjda md vad moster handlat... !!

Är i Alingsås och praktiserar idag och det känns som en soft dag som inte innehåller så mycket praktik i bemärkelse utan mer tid att jobba med rapport på annan plats, känns lite konstigt men ändå ganska effektivt. Hade nämligen bara 2 saker inplanerade idag varav en av den blev ombokad till eftermiddagen då jag inte kan vara med.. Så det blev bara en liten intervju på 30 min !!  Men som sagt, det funkar ju de med... =)


Hade en kanontrevlig helg då jag och mannen var nere i Skåne (Kävlinge & Marieholm) på 40 års fest. Vi stannade mellan lördag och söndag. Det var en fest som innehöll de absolut mesta =)  Allt från pingis, god mat en massa DRYCK, knuffning, kramkalas, dans och sång, mycket kul !!

I morgon ska jag ta en liten fridag (inte åka in til skolan på föreläsning som känns onödig hoppas jag), hade tänkt sitta hemma och pilla med min rapport och projektleding.

Mannen ringde för en stund sedan och hade fått åka hem från jobbet med feber och var superförkyld. Bra att han tog förnuftet att åka hem att kurera sig i allafall  ;)  (inte alltid han gör det)

Min lilla Emo dotter (hjärtligt) fick sin önskan igenom när hon tillsammans med älskade mormor var hos ögonläkaren, nämligen linser när hon börjar högstadiet  =)  Skönt !!
Hon kallas Emo dotter för att hon lagt sig till med en sådan stil, kortklippt på ena sidan och långt på andra !! Men sålänge hon trivs så får hon se ut nästan hur hon vill..  och äpplet faller inte långt från trädet har jag hört... hrrrmm ;)


Ha en go dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: