^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Heeelg =)))

Kategori: Allmänt

Känns så gött att det är helg, ännu bättre antagligen av den anledningen att jag skulle ha jobbat denna helgen!
Har varit andra dagen i Bollebygd och därmed första på ekonomin.  Oj oj oj oj...   va mycket detaljer jag har blivit attackerad med  !!
Men det bästa av allt är att jag har lyckats dra i några trådar och samlat mig till att få fram flera olika frågeställningar till min utvärdering som inte helt varit klar förrän idag... Så skönt att slippa klura på det !

Solen lyser och temperaturen visar på 13 grader, riktigt skönt!!!  Så jag ska strax bege mig ut på altanen för att få lite luft och sol  =))

Kommentarer

  • marina säger:

    gud så härligt att våren är här :)

    2010-04-09 | 21:20:46

Kommentera inlägget här: