^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Blev bra ändå...

Kategori: Allmänt

Handledningen gick bra i går..  det mesta negativt som sas var sånt som jag själv redan kände. Att jag gjort ett för stort arbete som inte ens kandidatuppsats hade som nivå knappt....  =/  Känns ju på sätt och vis bra!
Idag kommer de göras de sista inervjuerna borsett från en nästa vecka som är ombokad.

Känner verkligen av att jag är något disträ när hjärnan är ockuperad av en masssa saker, igår till exempel höll jag på att missa avfarten på motorvägen eller hälften av det jag skulle handla på väg hem !!  Inte så konstigt i och för sig, för nu vette fan hur ja ska ro iland allt detta ??!!! Men jag tror det löser sig på något sätt, får väl be om extra handledning i värsta fall.

Nu dags för praktik a´la Bollebygd och ska idag vara med ekonimichefen, en skön typ =)

Ha en underbar fredag !!


Take care...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: