^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Snart inte 25 + längre !!!

Kategori: Allmänt

På lördag ska jag har fest här hemma för att jag snart fyller trenolla, vi kombinerar även med inflyttningsfest. Kommer bli riktigt nice...  :D


DAGENS

Outfit: Pösbrallor med söndrig ficka o linne
Smink: Obefintligt
Dagens mission: Min deadline kl 17, tvättning, fixa månadsbudget mm
Dagens mat: Äggröra med kalkon, frukt & grönsaker
Dryck:  Kaffe, kaffe, kaffe & mineral vatten
Ajaj: Lårkakan efter gårdages vurpa i trappen. Shit va ont det gör, kan knapp sitta  !!!
Måste: Bestämma vilken offert som ska gälla för taläggningen
Vill: sova, äta chips & se den nya salander filmen




I går testade jag den nya nagelsalongen på Knalleland, blev supernöjd både med service o priset. Valde naturell akryl förlängning för 450 kr.  Sedan var det subway macka med tillhörande skitsnack med en kär kollega från jobbet, mycket trevligt  =))

Kakelpalatzet är ingen höjdare, har fortfarande inte fått fixet till köket & fogen var hälften förlite. Så köket blev inte klart igår utan först måste det skaffas ännu mer fog. Det borde väl för sjutton  de veta som jobar med sånt... GRRR !!!!!

Pappsen mår nästan som innan nu, känns skönt. Dock känns han lite mer taggig än vanligt !! Men det tillhör ju sjukdomsbilden.

Har betalt resan i november, ska bli så jädrans gött att åka iväg en vecka, jag längtar redan  !!!!


Dags att göra lite nytta här hemma nu & återgå till min rapportskivning i kulturella kommunikationsmönster ....


Puss o kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här: