^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Tentafest & singstarkväll

Kategori: Allmänt

I går hade vi tentafest och trots att det bara blev fyra st av de totala 30 som går i vår klass så blev det superkul...  =)))
Vi käkade, drack en hemskt massa och dansade.. 

I dag ska jag och barnen till systeryster och sjunga singstar, vill inte vara hemma när mannen har sin herrmiddag.

I dag har jag verkligen sett sanningen i vitögat när jag ställde mig på vågen i förmiddags... SHIT vilken ångest jag fick. Har gått upp 8 kg sedan i somras....   Nu är det fan dags att ta tag i detta på riktigt, känns lite som att jag tappat kontrollen, men det känns inte på kläderna därför blev det som en chock !!!!
Så nu passar verkligen träningsprogrammet in..
Nu blir det hårda bud i Mellerud...  TRÄNING & KOSTREDUCERING  !!!

Jobbigt men ska lyckas....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: