^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Skönhetsoperationer...

Kategori: Allmänt

Ja e så förbannat trött på folks moralpredikningar om skönhetsoperationer...   Exempelvis åsikter som att man ska vara nöjd med eet man har och göra det bästa av situationen, eller att fettsugningar bara är till för lata jävlar som inte har karaktär nog att motionera bort det...  
Tycker att det är upp till var och en som anser sig behöva det på ett elelr annat sätt.
Jag skulle definitivt ha gjort tuttförstoring, mag, arm, lår fettsugning o fixat till min knölnäsa & säkerligen även lite botox i läpparna för att få dem mer symmetriska...  bara jag hade haft råd!  
Men en dag så kanske kanske...  =) Eller inte kanske, utan mer ett absolut ja till att fixa till min europakartsmage efter alla graviditeter..    Kan omöjligt vara fel att rätta till brister på sin egen kropp om det finns möjlighet då man annars ska göra allt så himla perfekt i dagens samhälle  ??!! 
Sedan måste det finnas gränser, kattkvinnan & getingkvinnan som media kablat ut över hela världen är bara sjukt. Man kan inte se sig själv bara genom sitt utseende även fast det är de första som märks i ett möte med en annan individ...
Sedan blir jag förbannat trött på folk som komenterar andras utseende, speciellt förfrågningar om tillökning då det automatiskt betyder " fan kvinna du ser gravid ut, skärp dig "
Skulle aldrig kunna med och fråga om någon var gravid om det var minsta lila tvekan. Men läste Maggan Graafs blogg där hon häromdagen skrev att idioten från Hänt Extra hade komenterat och frågat om hon var gravid. HON av alla människor, hon har ju hur snygg kropp som helst...  vilket jävla rikspucko. Det tar nog alla priser. Hoppas att hon slog ner honom ordentligt.... !!!

Så nu har jag fått mitt dagliga behov av gnäll och bitterhet uppfyllt... =D  Är ännu värre en dag som denna då jag ligger hemma för att jag har lite feber, skitont i nacken, frossa och därmed tycker skitsynd om mig själv...  Frustration är på topp då jag inte kan göra det jag planerat.....  Grrr !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: