^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Pysselonsdag

Kategori: Allmänt

I dag ska jag och barnen pyssla...  Pumpalykta och diverse fönsterdekorationer inför helgen står på programmet  =D

Vi ska även göra i ordning Rufus grav senare i eftermiddag, han är begravd jämte våra andra djur på mina föräldrars tomt. Känns bra..

Känns mycket skönt att inte ha nåt med skolan att göra på hela dagen. Bara umgås med mina underbara, ett stort plus i kanten att darling är ledig från jobbet idag oxå..  =D


De dyra ansiktskrämerna jag köpte häromdagen verkar banne mig ge resultat =)))  Så nu känns det mer som om hela ansiktet har samma typ och inte alls lika torr som innan, och plitorna har blivit färre oxå..  Helt klart värt sina dyra hundralappar !!! 


I dag ska det även hämtas hem ett gäng resväskor inför semestern och börja spekulera i packlista..  Bara 1½ vecka kvar nu...  NICE !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: