^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

En helt vanlig lördagsmorgon .....

Kategori: Allmänt

Vaknade av yngsta dotterns vrål på sin storebror, anledningen till vrålet var helt enkelt att han hade bytt kanal på Tv.n och inte hon själv...   Resultatet av vrål kan väl vem som helst förstå om man lever i en trotsig treårings värld.  Men  klockan kvart i sex en lördagmorgon finns det nog inte så mycket förståelse för någon !!!!  Men givetvis var det bara att gå upp, sätta på kaffet och efter lite morgonprocedurer sitter jag nu här och har inte en aning om hur jag ska lägga upp denna dag.
Funderade starkt en stund på att lämna huset för att åka in och simma några längder, men la ner det ganska snabbt efter en stund.  Borde verkligen prioritera gubben Mintzberg idag...  Måste måste måste !!!   Finns stor risk att hans bok annars hamnar i öppna spisen snart !!!   Tråkigaste uppgift jag varit med om under hela utbildningen  !!!  Ge mig lite styrka....
Om jag inte klarade mig på tentan som vi hade förra fredagen så vet jag inte vad jag gör, har aldrig tagit emot så mycket att plugga som i denna boken... 

Structure in Fives


Antar att det bara är att sätta fart, fortsätta analysera psykklinikens organsiation och hitta nån lämplig Konfiguration !! 
Undrar fortfarande varför vi skall kunna göra sånt i vårt arbete ??? De flesta jobb har ju redan en befintlig struktur. Om jag vill jobba på exempelvis polisen så vet jag ju vad jag ger mig in på, skiter fullständigt hur uppbyggnaden ser ut, bara man kan stå för det jobb man gör !!!!!
Lite flumvarning kanske .... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: