^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Söndagsschock !!!

Kategori: Allmänt

Fick en smärre schock i dag när jag fick reda på att jag helt utan anledning kan ligga bakom en orsak till skilsmässa.  Känns skitjobbigt !!!!! 
Men om man är beredd att släppa ett 20-årigt långt förhållande på grund av lite studenthjälp vid sidan av så är det nåt som inte stämmer  !!! 
Blir bara trött,förbannad och lider med den berörda som inte gjort sig skyldig till ett enda skit !!   Å därför skiter jag fullständigt att jag tar upp detta här, så det så.... Punkt slut

Oh my god...

Förutom dessa intriger så måste det pluggas ordentligt idag och så ska jag lite senare i eftermiddag när den värsta bakfyllan lagt sig ge mig ut i motionspåret och inviga de nya löparskorna...  =D 

Instutionalisering here i come...   =/   Men just nu känns nog reprisen av Idol mycket hottare, men skärpning !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: