^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Söndag !!

Kategori: Allmänt

Har precis färgat över de grå...  Suck va jobbigt det är att vara gråhårig, tackar gudarna att det finns hårfärg som är smidig att slänga i....  Annars hade jag tvingats känna mig ännu äldre än vad jag redan gör.. 

The man jobbar hela dagen och nästan hela kvällen oxå, ungarna är hos mamma och pappa så jag kunde sova lite efter jobbet. Känns lite ovant att ha hela huset för sig själv  =S  Men ganska lugnt och skönt.

Ska strax fixa i ordning det sista innan det blir söndagsmiddag hos päronen =)  MUMS  !!  Lyx att slippa laga maten själv....

Är standby från jobbet oxå, redo att hoppa in om de ringer ända fram till midnatt..  Skadar inte med lite extra klirr i kassan dessa pluggtider.

Har en allvarlig diskussion /fundering med mig själv om jag ska orka köra in till Alingsås för att köpa de två senaste Falk filmerna och ha ett film marathon ikväll, ingen ide att gå och lägga sig tidigt fall de ringer från jobbet...  hmm... tåls att funderas på lite till!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: